عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 120
نویسنده : Admin

من محسن یگانه هستم متولد 1364/2/23 هستم.کار موسیقی رو به صورت حرفه ای از سال 79 با نواختن گیتار شروع کردم.اما در همون ابتدای کار وقتی با سختی های این کار روبرو شدم برای مدتی قصد داشتم به کلی موسیقی رو ادامه ندم.


تاریخ : چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 136
نویسنده : Admin

نوارهای کاست قدیمی را به یاد می آورید؟ پایین این کاست ها یک تکه پلاستیکی قابل شکستن وجود داشت که با شکاندن آن، قابلیت ضبط مجدد روی نوار از بین می رفت و به این ترتیب شما می توانستید از ضبط احتمالی روی آن جلوگیری کنید.

امروزه حافظه های فلش و کارت های حافظه جای نوارهای کاست را گرفته است و کاربران بسیاری اطلاعات خود را روی این حافظه ها ذخیره می کنند. برخی از این حافظه ها همچون نوارهای کاست مجهز به یک کلید کوچک برای قفل کردن قابلیت نوشتن یا پاک کردن اطلاعات از روی حافظه بوده و برخی دیگر نیز از این قابلیت بی بهره هستند.


تاریخ : چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 115
نویسنده : Admin

بعضی از خانم ها ترجیح می دهند یک ست کامل از برس های مختلف را بخرند و برای هر کاربردی یک برس خاص داشته باشند، اینکه شما بخواهید فقط چند برس جدا از هم بخرید یا یک ست کامل بگیرید کاملا بستگی به خودتان دارد. نکته مهم رعایت نظافت برس هاست.

برس آرایشی باید به طور منظم شسته شود و حتی بسیاری از متخصصان توصیه می کنند که حتما هر هفته برس هایتان را بشویید. برای شستن برس های آرایشیدو روش وجود دارد:

1 - استفاده از شوینده ها و ضدعفونی کننده های ویژه که حرفه ای تر است، برس سالم تر می ماند و میکروب و باکتری ها بخوبی کشته می شوند،

2 - استفاده از شامپو بچه


تاریخ : چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 116
نویسنده : Admin

از عذاب لحظه هاى بى تو بودن خسته ام

گر نیایى در کنارم دیگر از جان رفته ام

تا به کى حسرت کشم از دورى چشمان تو ؟

دست سردم بیقرار از دورى دستان تو ؟

-----------------------------------------

داغ حسرت سوخت جان آرزومند مرا

آسمان با اشک غم آمیخت لبخند مرا

در هوای دوستداران دشمن خویشم رهی

در همه عالم نخواهی یافت مانند مرا

-----------------------------------------


تاریخ : چهار شنبه 6 آذر 1392
بازدید : 109
نویسنده : Admin

ریزش موی منتشر، پیشرنده و مزمن در زنان پس از 20 تا 30 سالگی به صورت شایعی دیده می شود. این زنان معمولا” دوران قاعدگی طبیعی دارند و هیچ اختلالی در معاینه بالینی دیده نمی شود.

دلایل ریزش مو در زنان

 


تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1392
بازدید : 151
نویسنده : Admin

جلوی دبیرستان منتظر بودم تا خواهرم فاطی بیایید. یک ساعت قبل بشدت برف می بارید ولی حالا خورشید بود که باز حکمرانی آسمان را در دست گرفته بود. عاشق درخشش خورشید بعد از بارش برف بودم ولی سه ماهی می شد که دیگر از هیچ چیزی لذت نمی بردم تو این مدت آن کابوس شوم یک لحظه هم رهایم نکرده بود.

ــــ مَصی کجایی؟


تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1392
بازدید : 142
نویسنده : Admin

جمله کلیشه ای که هیچوقت از زبان ها نمی افتد: "قدیم ها چیزها خیلی ارزانتر بود.” بله، تورم روی ارزش پولی که به زحمت درآورده اید بی تاثیر نیست. درست است، قبلاً با هزار تومان خیلی چیزها می شد خرید اما مردم معمولاً فراموش می کنند که ارزش پولشان بستگی به دورانی دارد که در آن زندگی می کنند.

صرفنظر از دورانی که در آن زندگی می کنید، لازم است که با راه های اصلی پس انداز پول آشنا شوید که برای رسیدن به زندگی بهتر و آرامتر می توانید از آنها استفاده کنید.


تاریخ : شنبه 2 آذر 1392
بازدید : 146
نویسنده : Admin

آخرین کسی بودم که از کلاس خارج شدم. توی سالن ایستادم لب تر کن را از جیب پالتوام درآوردم و به لبهای خشکم مالیدم. از کودکی خشکی لب ارمغان آمدن زمستان را به من می داد. فصلی که عاشقش بودم. چشم به انتهای سالن دوختم دختر مانتو شیری با دو پسر و یک دختر کنار شوفاژ در حال حرف و خنده بود. آرام به طرف انتهای سالن حرکت کردم وقتی به جمعشان رسیدم بدون نگاه به آنها خنده ای کردم و گفتم: هه صدای هرهر و کرکرشان به هوا بلند شده اونوقت ادعا می کنند آزادی نیست.


تاریخ : شنبه 2 آذر 1392
بازدید : 141
نویسنده : Admin

بهرام رادان در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی فیس بوک، عکسی از خودش در کنار حامد بهداد منتشر نموده است. در توضیح این عکس آمده است: با حامد بهداد خانه سيام; انصارى، نذرى ظهر عاشورا

بهرام رادان و حامد بهداد ظهر عاشورا کجا بودند؟ +عکس

گردآوری: مجله اینترنتی زیگیل


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیگیل و آدرس zigil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 881
بازدید کل : 12171
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

zigil

RSS

Powered By
loxblog.Com